Wysyłka

z dnia

  1. Dostępność produktów jest głównym czynnikiem warunkującym termin dostarczenia przesyłki. Produkty dostępne w Hurtowni Stacjonarnej Kentex, wysyłane są w ciągu 24-72 godzin. Czas realizacji zamówienia zawierającego produkty niedostępne lub dostępne na zamówienie, ustalany jest indywidualnie drogą mailową lub telefoniczną.
  2. Internetowa Hurtownia Kentex zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o ewentualnych opóźnieniach lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w celu wybrania satysfakcjonującego rozwiązania (wybór innego produktu w zastępstwie, anulowanie części lub całości zamówienia, dłuższy czas oczekiwania na zamówiony produkt, realizacja części zamówienia w późniejszym terminie itd.).
  3. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany w zamówieniu przez Klienta.
  4. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Hurtownia Internetowa Kentex pokrywa koszty wysyłki na terenie kraju jeżeli wartość zrealizowanego zamówienia przekracza 700,00 zł netto plus VAT. W przypadku wartości zrealizowanego zamówienia poniżej 700,00 zł netto plus VAT koszty przesyłki ponosi Klient.
  5. W przypadku wybrania opcji płatności „ za pobraniem” kurier doliczy dodatkową opłatę.
  6. Wysyłki zamówionego towaru za granicę dokonywane są na koszt Klienta. Koszty wysyłki zagranicznej są zależne od kraju wysyłki.

  7. Możliwy jest również odbiór osobisty zamówienia po wcześniejszym ustaleniu tej kwestii z PHU Kentex Sp. z o.o. za pomocą wiadomości email, telefonicznie lub faxem. Płatność za zamówienie w przypadku opcji odbioru osobistego w siedzibie Hurtowni Stacjonarnej realizowana jest zgodnie z ustalonymi indywidualnie warunkami współpracy.
  8. Maksymalna waga jednej paczki wynosi 30 kg. Jeżeli zamówione wyroby nie mieszczą się w jednej paczce , towar zostanie zapakowany do następnej paczki w celu zrealizowania zamówienia.
  9. Za przesyłkę o wartości niższej niż 700,00 zł płaci Klient , zgodnie z tabelą opłat firmy Kurierskiej.
  10. PHU Kentex Sp.zo.o nie odbiera kierowanych do niej przesyłek przesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
  11. UWAGA Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowania i zawartość są w stanie nienaruszonym oraz ilość paczek.

    Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru.

    Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji o braku lub uszkodzeniu mechanicznym.

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności